10.02.2013

{RO} Wishlist de Valentine's Day


Buna fetelor!


In curand va fi Valentine’s Day, sarbatoarea internationala a iubirii. Personal nu consider ca avem nevoie de o zi speciala pentru a ne declara iubirea si pentru a ne surprinde partenerii cu atentii mai mici sau mai mari. Dar daca tot exista o astfel de zi, de ce sa nu o luam in considerare?

Asa ca am stat eu si m-am gandit ce mi-ar placea sa primesc de Valentine’s Day si am incropit o listuta, in caz ca iubitul meu imi citeste consecvent blogul, ca tot ma lauda in stanga si in dreapta J

1. Nu imi plac bijuteriile din aur galben, prefer aurul alb sau argintul. Astfel, atentia mi-a fost atrasa de o pereche de cercei superbi 



dar si de acest inel, perfect dupa parerea mea.



2. Declar deschis ca iubesc florile, cu cat mai colorate, cu atat mai bine, indiferent ca sunt de pus in vaza sau in ghiveci (desi mi-e cam mila de cele de pus in vaza, pentru ca mor in scurt timp L)
Un aranjament de aici cu siguranta mi-ar face ziua mai frumoasa



3. Cred ca o iesire la cina la un restaurant ar fi cadoul perfect pentru mine de Valentine’s Day. De ce? Pentru ca imi place sa mananc, imi place foarte mult. Noroc ca sunt ambitioasa si nu mananc cat si de cate ori  vreau, pentru ca as avea reale probleme :)) Poate va intrebati care este restaurantul meu preferat? E foarte simplu, Marty Boulevard. Imi place totul aici, atmosfera, servirea, mancarea etc.



4. O alta activitate adorata de mine este mersul la cinema. De Valentine’s Day mi-ar placea sa merg la Cirque du Soleil: Departe, in alte lumi care ruleaza acum in cinematografe.



5. Recunosc ca nu prea citesc, din lipsa de timp. Totusi, de multe ori o carte buna si liniste in jur ma fac sa uit de problemele cotidiene, sa ma relaxez si sa-mi recapat buna dispozitie.
Cu ocazia Zilei Indragostitilor gasim diverse pachete de carti, care mai de care mai interesante, la preturi foarte bune (50% reducere). Va recomand pachetul Jocurile Iubirii sau Dragostea in fel si chip. De asemenea, la cumparaturi de minim 70 de lei de pe site-ul Nemira primiti cadou un voucher de 20% reducere pentru o comanda de pe miniprix.ro.



Cam atat cu dorintele mele de Ziua Indragostitilor.

Voi ce va doriti de Valetine’s Day? Sarbatoriti aceasta zi?



Va doresc o duminica superba!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu