15.04.2011

~INCHIS~ Va invit la Giveaway Gerovital Plant!



Buna fetelor!

V-am pregatit o mica supriza!

Pentru ca noi am avut norocul sa participam la campania Gerovital Plant si sa testam noile lor produse bio cu extract de floare de colt m-am gandit sa le fac fericite si pe 3 dintre cititoarele mele :)

Acest lucru va fi posibil daca va inscrieti la acest giveaway. 

Am pregatit pentru voi 3 premii:
Premiul 1: 1 lapte vitaminizant demachiant (nu cel primit de mine, ci unul nou) + 4 mostre Gerovital Plant
Premiul 2 si 3: cate 8 mostre Gerovital Plant




Reguli pentru a participa la giveaway:
1. Sa fiti follower al blogului meu prin GFC sau FeedBurner (va rog sa specificati ce metoda ati ales) si sa-mi lasati o adresa de e-mail sa va pot contacta in caz ca veti castiga (1 intrare).
2. Sa-mi spuneti daca ati incercat vreun produs Gerovital Plant si ce parere aveti despre ele (1 intrare).
3. Sa dati Like pe Fan-page-ul Beauty Diva’s (1 intrare in plus).
4. Sa postati pe blogul vostru despre acest giveaway (1 intrare in plus).

Astept intrarile voastre pana luni, 18 aprilie 2011, ora 20.00. Castigatoarea va fi aleasa prin random.org marti, 19 aprilie 2011 si va avea la dispozitie 48 de ore sa-mi raspunda la e-mail.

Va astept sa va inscrieti si va doresc success!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu