20.04.2011

Castigatoare Giveaway Gerovital Plant!

Buna!

Imi cer scuze ca nu am postat castigatoarea ieri dar am muncit toata ziua si nu am avut timp.

Iata ca a venit momentul cel mare!! Am avut 11 inscrieri iar, conform intrarilor fetelor, au existat 31 de pozitii.


Castigatoarea Premiului 1, care consta intr-un lapte vitaminizant demachiant si 4 mostre Gerovital Plant este...
IRINA!!

 
 

Castigatoarele Premiilor 2 si 3 care consta in cate 8 mostre Gerovital Plant sunt...
 LITTLED!!



 ...siiiii...

ANA-MARIA!!

 
 

 Felicitari fetelor!!!! 

In cursul zilei de azi va voi trimite cate un e-mail pentru a va anunta in caz ca nu vedeti aceasta postare. Va trebui sa-mi trimiteti adresa voastra pentru a va trimite premiile.


Va pup! O zi minunata! 

  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu