08.04.2011

Campania Trender - Ivatherm --> Impresii finale

Buna fetelor!

Revin cu pareri referitoare la cele 2 produse Ivatherm pe care le-am testat in cadrul campaniei IvathermTrender WOM. Pentru cele care nu stiu inca, am ales sa incerc lotiunea micelara si crema matifianta pentru piele mixta sau grasa Ivamat.



Parerea mea cu privire la cele doua produse a ramas aceeasi, sunt foarte multumita de ele.

Lotiunea micelara o folosesc in continuare ca si demachiant si imi place foarte mult ca e foarte usoara, nu imi irita ochii deloc. In plus, se vede din plin efectul calmant: daca am vreo bubita rosie, iritatie sau ceva pe fata, dupa ce ma dau cu lotiunea si crema roseate dispare. Ambalajul este foarte practic, pun pe discheta doar atat cat am nevoie si nu se pierde produs in timpul folosirii.

Crema matifianta pentru piele mixta sau grasa Ivamat o folosesc, de asemenea, dimineata si seara. Parerea mea a ramas aceeasi si referitor la aceasta crema. Matifiaza tenul dar matifierea nu dureaza intreaga zi ci cateva ore, vreo 4-5, in functie si de cat de cald este afara. Totusi, sunt multumita pentru ca aceasta este prima crema care a reusit performanta asta pe tenul meu. Imi place mult consistenta usoara a acestei creme, faptul ca intra repede in piele sic a este o excelenta baza de machiaj. Fondul de ten si pudra se aplica foarte usor peste crema si se intind uniform. Imi place ambalajul sub forma de tub din care pun pe deget exact cata crema am nevoie si este foarte igienic pentru ca nu trebuie sa-mi introduce degetele in toata crema ca sa iau produsul necesar pentru o aplicare.

In concluzie, sunt foarte multumita de aceste doua produse si cu siguranta le voi folosi si pe viitor. Am de gand sa-mi intregesc gama Ivatherm cu gelul de curatare Ivapur si cu apa termala.

In final, doresc sa multumesc companiei Ivatherm si lui Trender WOM pentru ca ne-a oferit sansa de a testa aceste produse si de a ne exprima parerile sincere, positive sau negative, referitoare la aceste produse.



Disclaimer: Am primit aceste produse pentru testare in cadrul campaniei Trender WOM - Ivatherm.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu