03.04.2011

Blog Awards

Buna!

Imi cer scuze fetelor care mi-au oferit aceste blog awards ca le postez cu intarziere, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? :)

Am primit de la Leya Creations aceste frumoase premii:


Multumesc mult Leya!

---------------------------------------------------------------------

De la FloRiNa am primit acest premiu:


Regulile acestui blog award sunt:

1.Sa multumesc persoanei care m-a nominalizat:  Multumesc FloRiNa!!

2. Sa va spun 7 lucruri despre mine:
* Sunt pasionata de machiaj, manichiura, produse cosmetice
* Iubesc animalele
* Am o constiinta foarte dezvoltata, atat de dezvoltata incat mereu imi fac mustrari de constiinta, chiar si legate de lucruri care nu tin de mine si pe care nu le-am facut eu.
* Sunt o perfectionista incurabila si cer perfectiune si celor din jurul meu.
* Sunt in zodia capricornului si ma identific foarte bine cu caracteristicile zodiei :)
* Sunt orgolioasa
* Anotimpul meu preferat este vara

3.Sa dau premiul mai departe catre 15 bloggerite descoperite recent.
Recent, recent nu am prea descoperit bloguri noi pentru ca nu am avut timp :(
Dar le rog pe toate fetele care ma urmaresc sa primeasca acest blog award din partea mea.

---------------------------------------------------------------------

Cris mi-a oferit premiul The Versatile Blogger. Multumesc mult!


 

Regulile acestui premiu sunt:
1. Sa multumesc persoanei care m-a nominalizat: Multumesc mult Cris!!!
2. Sa spun 7 lucruri despre mine
Tocmai am spus putin mai sus :)
 3. Sa dau premiul la 15 blogguri descoperite recent.
Dupa cum am spus si mai sus, nu am prea avut timp sa descopar noi bloguri in ultimul timp.
Asadar, le rog pe toate bloggeritele sa primeasca acest premiu din partea mea :)






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu